2015. december 14., hétfő

4.

Sziasztok! Itt a következő rész, ahogy ígértem.Talán sűrűbben is tudok majd jönni jövő héten...:)
Jó szórakozást és mindenkinek jó éjszakát kívánok!
Puszy Eszty


Negyedik rész

Em szemszöge

Negyed órája beszélgethettünk amikor kimentem a mosdóba és felhívtam a sógoromat, hogy azonnal jöjjön ide.Mire visszaértem Flor és Steve köddé váltak.
- Hol vannak? - néztem körbe, de nem találtam őket sehol.
- Bevásárolnak. - említette meg Jörg két korty között, ha jól látom a jó kis hazai Finlandia van soron.
- Remek. - szűrtem ki a fogaim között.Ekkor megérintették a vállamat. Megfordulok és ott látom Kimi és Sebet. Sebet megcsókolom és Kiminek is adok pár puszit.
- Bemutatom a tesóimai illetve fogadott tesóimat.Az utóbbiak: Ed Collins, Dave Mateschitz, Kenny Krews, Mitch Harris alias Enrigue Iglesias, valamint Jörg Villander.A tesóim Matt Fitt, a többiek nincsenek itt. Ők pedig a barátom Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen.
- Szasz haver! - törte meg a csendet Jörg, s lekezeltek.
- Te vagy az? -  tért magához a döbbenetből Iceman. - Azt hittük meghaltál bevetés közben.
- Ha nincs a nejed.. - csóválta a fejét. - Ma értünk haza Afganisztánból. Flor akart csali lenni, mivel férfiak őriztél a cellánkat.
- Flört csali? - nevettem fel.Anno sokszor be kellett vetni.
- Flor zsigerből nyomta. - vigyorgott rám. - A lényeg , hogy olyan parádésan juttatott ki minket, hogy még Steve is csak ámult, bámult.
- Egy pillanat! - szólt közbe Kimi. - A nejem él? - nézett körbe, majd megállapodott  a tekintette rajtam.
- Igen. - nyögtem ki. - ezért mondtam, hogy gyere ide, de mire visszaértem Stevevel eltűntek.
- Megismétlem.. - vágott közbe Jörg. - Elmentek vásárolni, mert sivatagi helyzet áll fent élelmiszer ügyileg.
- Bakker! - túrta a hajába Kimi. - Kishíján bigámiát követtem el.
- Ha jól értem.. - szólalt meg Seb is. - Öt évig hadifoglyok voltatok Afganisztánban és ma értetek haza.
- Tömören a java. - helyeselt Ed.
- Hogyan megyünk haza? - kérdi Matt.
- Gyalog szívem! - ült közelebb hozzá Kenny.
- Még mindig hetero vagyok, nem buzi. - húzódott odébb.
- Pakoljunk fel piából és menjünk haza. - nyújtózkodtam ki. - Segítek berendezkedni.
- Nem kell húgi. - ölelt át a bátyám. -  Mindannyian nagyon fáradtak vagyunk. Flor ráadásul ma még vezetett eleget.
- Már a repülőn azt mondta, hogy nem vágyik másra, mint az ágyára. - ásított fel Jörg. - Ja meg Finlandiát is kell neki vinnem.
- Nem inkább neked kell? - vonta fel a szemöldökét Dave. 
- Nekem kell. -  ült le Kimi is.

Flor szemszöge

Már mindent megvettünk és hazacipeltünk.Nem szórakoztunk, mert mind a ketten fáradtak voltunk és nagyon álmosak. Alig pakoltunk be, máris kidőltünk a kanapéra.Azt sem vettem észre, hogy mikor jöttek meg a többiek.Suttogásra kezdtem el ébredezni.
- Nem ettek szerintem vacsorát.Nézzétek meg, hogyan kifeküdtek! - hallottam meg Ed hangját a konyha felől.
- Nem illik kibeszélni a másikat! - morogtam még mindig kómásan. - S a suttogásra visszatérve inkább írj cetlit. Hello! - köszöntem az új emberkéknek és a szám elé tettem a kezem. mert ásítanom kellett.
- Szia Kimi! - mentem el a férjem mellett a hűtő felé.
- Ennyi? - fordult döbbenten felém. - Eltűnsz öt évre és annyit szólsz  : Szia Kimi!???
- Eltűntem, de azért, mert behívtak szolgálatba. Apropó! - fordultam Ed felé. - Kérném Leonardo telefonszámát! Vagyis ne..majd személyesen inkább.
- Valami más is van itt! - lépett elém Em. - Mi folyik itt?
- Majd én elintézem ne aggódj! - nyugtattam meg. Majd az eddig mellette lévő sráchoz léptem. - Florencia Lillien Fitt Ecclestone Räikkönen.
- Sebastian Vettel. - fogtunk kezet. - Örülök, hogy végre tudok arcot is társítani a húgod és Kimi által mesét történetekhez.
- A fele kitaláció. - legyintettem. -  A másik fele meg sokkal durvább.  - nevettem fel. - Csak nem a barátod húgi?? - kérdem.
- De igen. - vigyorgott rám.
- Akkor mutatok valamit. - jelent meg a ravasz mosoly az arcomon. 
- Ne merészeld! - kiáltott fel Em.
- Próbálj megállítani maki! - nyelveltem le. Azzal megfogtam Seb kezét és a lépcső felé húztam.
- Florencia Fitt.. - kiáltott fel.
- Florencia Räikkönen néven vagyok jelenleg nyilvántartva! - szóltam vissza ugyanolyan hangszínnel.
- KIMI! - kiáltott rá. - Már te is?? MI?? Mindenki? - sorban menekültek utánunk.
- Állj le Emily! - szólalt meg Steve is.
- Ez ki? - kérdezte Seb.
- A bátyánk. - jegyeztem meg. 
- Jenni férje. - mondta Mitch.
- Kinek? - döbbent le a férjem.
- Jenni Delphamm. - néma csend telepedett ránk.
- Na jó! Mi a fene van itt amiről, ha jól sejtem nekem is kéne tudnom?
- Kimi Jennivel jár.. - suttogta Ed.Kellett pár másodperc mire felfogtam. Tudtam, hogy nem várhat rám örökké, de ez akkor is hirtelen jött.
- Itt vagyunk. - vettem fel azt az albumot amit meg akartam mutatni. - Ezek róla szólnak.Minden benne van amit tudni kell róla. - Nem tudtam megvárni mit reagál, mert Kimi félre húzott.
- Beszélhetnénk? - nyomott a falhoz és alig választott el minket pár centi egymástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése