2015. november 28., szombat

1.

Sziasztok! Itt az első fejezet! Remélem tetszeni fog!
Puszi Eszty
u.i.: Ez egy kicsit rövid lett,de ígérem a második hosszabb lesz.



1.fejezet 




Flor szemszöge


- Most mi legyen? - hangzott el a költői kérdés az egyik bajtársam felől, akit Davenek hívnak.Amire csak néma csend keletkezett. - Ne már! - kiáltott fel. - Mindig van egy másik vagy harmadik tervetek! Nincs kedvem ebben a lebujban meghalni! - adta ki magából azt ami egészen eddig nyomasztotta belülről.Nagy sóhaj után megszólaltam.
- Van valamelyikőtöknek egy nagyon elvetemült terve? - néztem végig rajtuk résnyire nyitott szemmel.Nem tagadom az erőm végén járok, de valakinek higgadtnak és összeszedettnek kell lennie.
- Lenne egy.. - szólalt meg rekedten a bátyám.
- Ebben te vagy a legjobb! - mosolyodtam el.
- Na szóval.. - kezdett bele.Annyira elképedtem, hogy tátva maradt a szánk. - Na? - érdeklődött a véleményünk felől.Mindenki csak bólintott.Öt év után végre láttam esélyt hazajutni.Valamire készülnek ezek, mert kevesen vannak a bázisukon.
- Akkor én leszek a csali.. - álltam fel.
- NEM!!! - hangzott el mindegyiküktől.Nem volt kedvem vitatkozni, s ezt a tudomásukra is hoztam.
- Egyedül én vagyok itt csaj, s a női bájnak ki tud ellen állni? Vagy esetleg te öcsi? Ki próbálod hátha meleg az őrünk? - mutattam rá.Kihasználtam a csendet és megszólaltam afgánul.
- Héj fiúk! Ki szeretnék menni wc-re! - mentem az ajtóhoz.
- Máris cica! - jelent meg az egyikük. Alig tudtam lenyelni a keserű ízt a torkomon.Alig vártam, hogy kinyissa a zárat, mihelyst megtette kiléptem és leütöttem, továbbá elvettem a fegyverét.A többieket is lefegyvereztük.A cél az volt hogy minél előbb kijussunk ebből a pokolból..Párperc elteltével elmondhattuk: Az összes feladat TELJESÍTVE!

Eközben máshol:

- Minden rendben! - mondta anyám, amikor az esküvői készületekről kérdeztem.Igen, én Kimi Räikkönen megnősülök.Megjegyezném,hogy már másodjára!(Jól tudok titkot tartani, mi??)Az első feleségem egy gyönyörű lány volt, aki repülőgép-baleset áldozata lett.Azóta sem került elő a teste.Ennek már idestova öt éve már, s azóta már úgy ahogy sikerült magamat túltennem magamat rajta.A menyasszonyom Jenni Delphamm.
- Örülök neki! - ültem le az asztalhoz, miközben néztem ahogy ügyködik.Jönnek az unokái és be van zsongva.Azt hiszi Kristii nem ad nekik enni eleget.Legalábbis az ételek mennyiségéből ítélve.Meredek a roskadásig megrakott asztalra.
- Mark keresett. Azt üzeni hívd fel! - adta át az üzenetet.Elővettem a telefonom, hogy leellenőrizem..
- Köszönöm! Lemerült a telefonom ezért nem ért el. - magyaráztam. Még mindig a készüléket szorongattam, majd elkezdtem tárcsázni. - Megkérdem mi a baja.. - motyogtam még anyámnak, mielőtt faképnél hagytam volna.Nem kellett sokat várnom, azonnal felvette.

- Szia Kimi! - köszönt be.

- Szia! Mi a helyzet? - érdeklődtem.

- Sebastian exbarátnője..Emily Fitt. Ismerős? - kérdezi.Ki kerekedett a szemem.Mit akar Seb ex csajával? - rá is kérdeztem.

- Ő a feleséged, Flor húga. - Teljesen ledöbbentem ettől az infótól. Igen tudtam, hogy vannak neki testvérei, de azt nem, hogy ki.

- Miért nem szólt? - kérdeztem meg rekedt hangon, hiszen mégis csak a feleségemről volt szó.

- Nem ő volt, hanem egy régi ismerőse. - Ő mondta, hogy Flor nem repülőgép balesetben halt meg, sőt.. - halkult le a hangja, mintha súgná. - lehet meg sem halt.Ledermedtem, s folyton csak az utóbbi mondat járt a fejemben.

- Akkor..akkor mégis hol van? - akadtam ki. - Miért nem jött haza? - értetlenkedtem.

- Katona Kimi! - bökte ki. - Felesküdött a béke fenntartására az ENSZ zászlaja alá.Nem beszélhetett róla, mert nem fedhette fel a kilétét senkinek sem.Még a szeretett nagyanyjának sem.Ezt tes is tudos mivel jár.Te is voltál, ha jól emlékszem Tonys történetekre.
- Ezzel elmondta amit tudott és kinyomta.S én úgy maradtam a fülemhez tartva a mobilt és nézetem ki a fejemből, igyekezve nem felordítani, de nem sikerült.

- Ilyen nincs!! - ordítottam fel.Majd az anyanyelvemen káromkodtam egy sort, közben anyám lélekszakadva rohant oda hozzám, s kérdő tekintettel meredt rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése